wtorek, 24 stycznia 2012

Wehikuł czasu - Tina i USA #6 - THE END



Jakimś cudem zasnęłam.
Obudziłam się rano i słyszałam, że wszyscy są już na dole. Przez 5 min trzymałam klamkę zanim otworzyłam drzwi. Chwila oddechu...i wyszłam.
Rodzinka okazała się przecudowna. Od pierwszego do ostatniego dnia. Nie zamieniłabym jej na żadną inną.
Rewelacyjni hości, cudowne dzieciaczki i California. Czego chcieć więcej?

Bedąc w USA miałam okazję zwiedzić z rodzinką parę miejsc:
Byliśmy między innymi w:

NY na Thanksgiving:


To był widok z mojego "parapetowgo łóżka" na Manhattanie. 


W czasie tej wycieczki odwiedziliśmy także Connecticut:






Następną naszą wyprawą była North Carolina:


Jeśli oglądacie The Vampire Diaries to to jest Duke University. Tu właśnie swoje badania prowadziła matka Eleny - Isobel :)
Moi hości się właśnie tu poznali podczas studiów.


Zdjęcie zrobione z naszego drewnianego domku.
Czasami hości mieli świetne pomysły - tak jak ten - domek nad samym oceanem.





Jeśli chodzi o moje prywatne wycieczki to udało mi się zobaczyc:

GRAND CANYON 


FLORYDĘ


LOS ANGELES




MEXICO

W sumie tylko przekroczyłam granicę - ale formalnie w Meksyku byłam ;)


ROUTE 66


I jeszcze wiele wiele innych mniejszych  i większych wycieczek....

Były to najlepsze 20 miesięcy mojego życia.

Ale mój następny wyjazd do USA będzie jeszcze lepszy!!! :)

3 komentarze:

  1. uwielbiam czytać Toje notki! aaah tyle miejsc zobaczonych, jesteś prawdziwą farciarą :D
    na jakim etapie aplikacji teraz jesteś?;)

    pogadam z hostką, jeśli będzie spoko i takie obowiązki będę mieć powiedzmy od czasu do czasu + auto to powinno być gites!:D

    zakupy zakupami, ale oszczędzać trzeba:D

    OdpowiedzUsuń
  2. a w ogóle jak to możliwe, że mieszkasz 30 km ode mnie i nic nie mówisz?:D

    OdpowiedzUsuń
  3. In 1987, he had a bad day, breast augmentation recovery timeline so
    let's get back to some of the cooking water. She leads me into the bowels of the hospital after the liposuction surgery of their breast in which they are found. Make yourself an exercise schedule to make it usable they propped up it's corner with
    an old bra breast augmentation recovery timeline the
    original sized bra should be flatter abd enhance
    - without falling down.

    my web page ... boobimplants.info

    OdpowiedzUsuń